Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да се отличите от другите играчи на пазара

от
7007 0 23 Юни. 2016
Успешни стратегии

Как да се отличите от другите играчи на пазара
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Ако се намирате на разработен пазар, където множество фирми предлагат сходни продукти, трябва да направите необходимото, за да привлечете внимание. Да изпъкнете в очите на клиентите. Да развиете своята конкурентоспособност. Всъщност това се налага на всички пазари, дори и прохождащите, защото всяко развитие среща своя пик.

Остава въпросът как да се отличите от другите играчи на пазара, за да привлечете потребителите към себе си. При това не по начин, който ще изисква от Вас големи капиталовложения, редица консултанти и ментори, които ще се отразят тежко на бюджета Ви.

Можете да се справите с тази задача и самостоятелно, при това без прекалени затруднения. Достатъчно е да направите следните две неща:
 
1. Адаптирайте съобразно своите виждания.

Иначе казано, не копирайте. Не бъдете сред предприемачите, които изготвят сайтовете си, поддържат страниците си в социалните мрежи и разработват продуктовите си линии както водачите на пазара. Тези предприемачи се превръщат в имитатори от самото начало на дейността си. Помислете за известните марки за спортни стоки и множеството техни евтини имитации, които не успяват да достигнат качеството на оригинала. Не така се печелят лоялни потребители.

Да, важно е да сте “в час” с тенденциите и добрите практики. Но това не значи да произвеждате копия на чужди продукти, нито да копирате чужди реклами, чужди техники в продажбите и т.н. Най-малкото защото техниките на големите компании са неприложими при малките - бюджетите им не съответстват на нужните разходи.
 
За да се справите с бизнес задачите си, можете да се вгледате в добрите примери на успешен бизнес, но ги потърсете в други индустрии. Вдъхновете се от това какво вършат колегите Ви в другите области на бизнеса и адаптирайте нещо от техните методи в своята работа.


Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук



2. Включете по някакъв начин в бизнеса си и другите сфери, по които сте запалени.

Обичате рок музика? Помислете как да я впишете в бизнеса си. Имате някакво хоби - вижте какво от него може да Ви вдъхнови.

Не спирайте да търсите варианти, по които да персонализирате фирмата си, продуктите си, начина си на предлагане и рекламиране така, че да показват вашите вкусове, разбирания и ценности. Така бизнесът Ви ще придобие именно уникалността, която ще го отличи от другите. Ако персонализирате компанията си, хората по-лесно ще се припознаят в нея и ще се уверят, че приемате това, което вършите, сериозно. С което ще спечелите на своя страна именно целевите си клиенти - хората, които най-много се нуждаят от продуктите Ви, но може би още не знаят, че искат точно тях или за момента пазаруват от конкурентите Ви.

източник: marieforleo.com

Tags: маркетинг и рекламапазарконкурентоспособност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

3 начина да се отличите от конкурентите си на пазара

от Biznesidei.bg
21 Януари 2020
За да стимулирате клиентите на купуват от Вас, трябва да привлечете вниманието им.

Бъдете свой собствен клиент преди да изведете нов продукт на пазара

от Biznesidei.bg
17 Септември 2019
За да предложите нещо ценно на аудиторията си, трябва да я познавате. А за да ѝ го...

Какво трябва да знаят предприемачите преди да навлязат на нови пазари

от Biznesidei.bg
24 Март 2016
Всички сме чували твърдението, че правилно избраната локация за бизнеса има...

4 маркетингови принципа за доминиране на целевия пазар

от Biznesidei.bg
12 Декември 2015
Маркетингът е жизнено важен за успеха на бизнеса. Как тогава да си обясним факта,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.